1 Töltse ki az egyszerű űrlapot. Gyors és egyszerű. Töltse ki a nem kötelező érvényű űrlapot, és szerezzen több információt a kölcsönről. 2 A szolgáltató képviselője hamarosan jelentkezni fog A szolgáltató üzleti képviselője a beszélgetés során felvilágosítja és elmagyarázza Önnek az összes feltételt.. 3 Kész, az eredményről információt kap A szolgáltató értesíti Önt a jóváhagyás eredményéről. Ma már 47 ügyfél igényelte Ne habozzon, csatlakozzon Ön is!
1/3 karesz01 válasza: Ha van már mentésed megkeresed a megfelelőt. Win 7 alatt: C/Users/neved/Dokuments/MyGames/Farming Simulator 2015/Savegame xx Majd megnyitva "Savegame xx" mappát, megkeresed a "" fájl-t. *-xx- a mentések sorszáma, ami max 30 lehet. Megnyitod szerkesztés módban, majd megkeresed a "money="10428430" bejegyzést. Az idézőjelek közti értéket átírod amennyire akarod. Mented a változtatást. Indítod a játékot. Betöltöd a módosított értékekkel a mentésed. Őrülsz, ha az általad beírt összeget mutatja. (ez akkor hiúsulhat meg, ha van a játék "mods" mappában Real mód) 2015. ápr. 7. 15:46 Hasznos számodra ez a válasz? 2/3 A kérdező kommentje: Megtaláltam ahova kell írni a pénzt, de sajnos nem engedi szerkeszteni, win 8 van nekem, mást nem lehet rá, de én meg is szerettem 3/3 A kérdező kommentje: szuper, megvan, sikerült, 1000000 pénzem van, köszönöm:D Kapcsolódó kérdések:
Gab. 68 őstag A sebességet kb 20 hsz -el előtted már kérdezték. Végül is a válaszban ott van a megoldás, de ez az egész nem olyan egyszerű, hogy egy adott sorban egy értéket átírunk és kész, kivéve a hátrament sebességét, mert azt egy érték maximálja. Más modokból átvenni sem érdemes, hogy miért megpróbálom röviden kifejteni. Igaz a tapasztalatokat még 2013 -al szereztem, látok pár apró változást az xml -ben, de ahogy nézem a lényeg maradt. Van a modnak egy tömege, ami a 3d modell alapján adódik. A kerekek tömegét az xml wheels sorai tartalmazzák. Az adott tömeghez kiszámítottak egy nyomatékot és egy áttételt. Ez a három dolog együtt határozza meg a gyorsulást és a végsebességet az egész mozgást. Csak egy érték változtatása felborítja az egyensúlyt. A tömeget nem érdemes babrálni, hacsak nincs eleve elszúrva, akkor viszont inkább kuka a mod, mert a 3D modell tömegét giants editorban lehet változtatni, maga a művelet egyszerű, a helyes érték megtalálása viszont nem. Referenciának meg lehet nézni a gyári gépek tömegét.